edaakks Merhaba ben 5 haftalık hamileyim ilk gebeliğim ıkı gundur benden kahverengi akıntı gelıyor daha once olan varmı
marsel_ve_annesi edaakks korkma bu haftalarda normaldir doktora gidersen sana progestan başlayacaktır ben 9haftalıkta baya kanamam vardı şuan 14olduk her şey yolunda çok şukur
Kamileeee edaakks çoğu gebelerde kahverengi akıntı geliyor canını hiç sıkma doktoruma şöyle progesteron verir büyük ihtimalle o hemen kesiyor akıntıyı. Şuan bende kullanıyorum
edaakks marsel_ve_annesi Folık asit başladı ilk testte ama Baska ılac vermedi akıntı ve kasıklarım da agrı var hafiften
edaakks Folık asit başladı ilk testte ama Baska ılac vermedi akıntı ve kasıklarım da agrı olunca korktum Kamileeee
Kamileeee edaakks aynen ilk folik asit verdi bana da bir kaç gün sonra akıntı oldu acilde nöbetçi doktor vardı ona gittim progesteron verdi hemen kesildi zaten ama içmeye devam ediyorum her ihtimale karşı iç çoğu gebeme veriyorum diye söyledi doktor
Seda3536 edaakks benimde ilk haftalarda oldu korkma doktorun Protestan başlatır ve yatmanı söyler ben 3. Ayıma kadar yattım
ikizlerin_annesi__ edaakks canım akıntı var dedin mi yine de mi vermedi ilaç Kahverengi lekeye mutlaka doktoruna söyle kuzum verecektir sana ilaç
edaakks Kamileeee yarın kadın doguma gıtcem direk o zamana kadar bir sıkıntı olmaz demı ilacı alıp ıcmezsem burdakı acıldekının anlayıp yazacağını sanmam doktora da sormadan baslamak istemiyorum
Kamileeee edaakks birşey olacağını sanmıyorum özellikle çok yoğun bir şekilde gelmiyorsa. Ama sen yine de Çok fazla hareket etmemeye çalış