Ben de son dozunu dün oldum neredeyse hiç hareekt etmedi dün bebeklerim daha yeni yeni minik mink kıpırtılar var hissediyorum endişe etmeyin bi gün falan hareketlerinde azalma olabiliyormus yine de içiniz rahat etsin diye hastaneye gidebilirsiniz ama ben iğneden sonra da nstye de ultrasona girdim gayet hareket görünüyordu belki de biz hissetmiyoruzdur