ilknurarss2801 12 7 normal nabzınız biraz yükselmiş muhtemelen kendinizi yormuşsunuzdur dinlenince düşüyor. Ufak bir harekette benim de nabzım çok yükseliyor çarpıntım oluyor kardiyolojiye gittim bunun için doktor normal dedi gebelikte kalbe düşen iş yükü 1,5 kat artıyor kendinizi yormayın dedi