Egosto muhtemelen aynı şeyi demek istemiştir çünkü ben son haftalarda suyum az diye tekrar detaylıya girmiştim oradaki doktor söylemişti son haftalarda baş aşağı olup pozisyonu değişince kafa büyük çıkıyor tam ölçüm olmuyor diye o yüzden gönlünüzü ferah tutun gerçekten çok önemsiz bisey şu toplama falan yokmuş zaten gayet normal güzel doğacaktır benim bebeğimin kafası suan yuvarlak cok guzel