sedaozdemirr Kızlar merhaba, Haftanızda bebeğinizin boyu kaç mm idi?Bazı uygulamalar 9 mm olmalı yazıyor Benım bebegım 7 mm idi.
MaBelle sedaozdemirr dün yani 7+0 da kontrolüm vardı boyu 1 cm dedi doktorum. Ama herkesin aynı olması gerekmiyordur bence 🤔
secoz sedaozdemirr kız o haftada boy olmaz ki 25. Haftaya kadar ne boy ne kilo söylemedi doktorum ☺️ Sonra sonra söylemeye başladı daha büyüyecek yani dert etme o kadar 😁
Ece003 sedaozdemirr sanırım üzüm tanesi kadar o haftada boyu veya kilosu önemli değil 28. Haftadan sonra önem kazanıyor bizimki 23 haftalık 25 ile uyumlu ama henüz önemlim değil gelişimi 28.den sonra önemli dedi doktorumuz
sedaozdemirr secoz Ultrason kagıdında gordum de 7 mm dıye 😆 dert etmıyorum da normal mı dıye merak edıyorum .Çooook küçük😝😝😝
Nebyaa Ben 8. Haftada sordum boyu kac diye kız naptin boyu şu kadar diyeceğim bi boyda bile değil demisti doktor. Sonra doktoru değiştirdim hemen 🤭