Srsdrs https://imgyukle.com/i/kBCsdU Kuzular yarın cinsiyeti öğrenmeye gidicem🌸 Sizden son defa tahmin alabilir miyim? Eşimle 1000 tlsine iddiaya girdik de😍🥲💗( tabi ki önemli olan sağlıklı olması) işin gırgırı bizimkisi🧿🙏🏻❤️
Srsdrs Ben kız dedim eşim erkek diyo🤔😇 ilk bebeğimiz zaten..Tüm bebişler sağlıklı doğsun tek dileğimiz🙏🏻
Civcivinannesiii Srsdrs 12+6 olduk cnm sukur bizde allahin izniyle cmt gunu gidecez cinsiyet ogrenmeye gosterir kendini hemencik 🥰saglikla kucaklamak nasip olur insallah🥰🥰bizimde ilk bebis bende en basindan beri kiz hissediyorum bakalim🙈
Civcivinannesiii Srsdrs 🤣bazen esimi sinirlendirince insallah bana benzeyen bi oglumuz olur diyo sadece ikisi bir olup beni sinirlendircekmis ahahahauha
Srsdrs Ay yemin ederim genel seçim gibi ankete sürekli bakıyorum 😅ne heyecanlı bi şeymiş🤣 sürekli oy verenlere kurbannnnn olsunlar oy veren ellere diyesim geliyor😅😅
Esay_50 Bende yarin ogrenicem insallah 16 hafta oluyorum tam yarin hayirlisi saglikli olsunda 2 kizim var herkes cok merak ediyor :)) ama kimseye soylemicem
Srsdrs Esay_50 yani sağlıklı olsun da inşallah bir de oğlunuz olur🙏🏻 Oğlunuz olsa kız derdim yanlış anlaşılmasın😇
Esay_50 Srsdrs tabikide ikiside evlat canim rabbim herkese tattirtirsin iki meyvesindende kizi olan erkek oglu olanda kalbinde kiz geciyor tabiki herseyden once saglikli olmasi :)