HilalB12 Kızlar az önce pembe kanamam başladı ve adet olucakmışım gibi sancı çekiyorum bacaklarım kasıklarım karnım belim ağrıyor 38+3üm doğum başlamış olabilir mi ?
iki_prenses_annesi HilalB12 e hadi gözünüz aydın haftanizla uyumlu bence kanamaniz da var doktorunuza ulaşın yada hemen hastaneye gidin canım
Didemmmmm HilalB12 canım hastaneye git. Benim doktorum böyle bir durum olursa haberleşiyoruz hemen acile gidiyorsun demişti.
Ozlem2904 HilalB12 ben 32.haftamdayim adet olcakmisim gb sancilarim oluyo gün icinde ara ara.. dogum sancisindan naisl ayirt edicem ne siklikla geliuo ki o agrilar? Ilk gebeligim
MelisAlperen Bende 38 haftamdayim aynı ağrılar bende de var adet olacakmisim gibi kasik agrisi ve bel ağrısı
Glser HilalB12 gözün aydın hayırlısı ile ins bir avazda kucağınıza alırsınız siklasinca sancılar gidersiniz hastaneye
HilalB12 Hayır kızlar doktorumla konuştum sancılar sıklaşınca gel dedi ama sıklaşmıyor leke leke devam ediyor kanamam sancım da bi tutup bi bırakıyor