yaseminky Kızlar afedersiniz teharet alırken elimle kontrolde ettim rahmimi, elim çok sert bi şeye değdi o sertlik bebeğin kafası olabilir mi ? Çünkü doktorda bebeğin kafasının oldukca aşagıda oldugunu söylemişti 🥴 38+2 haftayız..
Zeyneb12 yaseminky hastaneye git doktora bi gözük. Allah korusun eğer ellediysen enfeksiyona sebep olabilir. Sen bi durumunu anlat acil doktoruna o senin içini rahatlatsın
Aselinkooo yaseminky rahmini nasıl kontrol ediyorsun canım çok ilerde değil mi Eşine kafa değse bebek doğacak demektir yani sanmıyorum sen Bi doktora sor. Bana pek mümkün gelmedi
secoz yaseminky canım korkutmak istemem ama annem de kardeşime hamileyken sancım oldu sonra bi anda açılmam oldu tuvalette kardeşinin başı elime değdi der hep sonra ebeyi aramış gelmiş ebe evde doğurmuş hemen bi doktora git istersen ☺️
yaseminky Zeyneb12 enfeksiyon olması için rahim açık olması gerekmez mi ? sertligi hissedince cektim elimi hemen bide teharet alıyodum zaten 🥴
yaseminky Aselinkooo haftam doğuma yakın oldugu için rahim aşagı iniyor zaten. Ben zaten sert bi yere oturamıyorum bu yüzden, cuma günü ebem kontrol etti bebeğin kafası oldukca aşagıda dedi dokunup kontrol ettigi yerde kasıgımın cok cok altında tam vajinanın üstüydü.. elimde sert bişeye değince panik oldum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Aselinkooo yaseminky doğrudur canım benim bebek, doğum, anına kadar da yukarıdaydı inmemişti oyüzden hiç öyle bişey yaşamadım ama tehlikeli olabilir Sen Bi görün doktora.
Zeyneb12 yaseminky doğru dedin rahim açık olması gerekir. Elime değdi deyince ben korktum ondan öyle söyledim kusura bakma arkadaşım 🌸