Reyyosmom Ramazan ayıydı adetime 3 gün vardı ilişki oldu ben adet olmadım sonra dedim ki herhalde sıvısız kalıyoruz o yüzden bayram geldi, bu arada benim adetimi 20 gün geçti Hafif bi pembemsi akıntı geldi adet oldum sandım devamı gelmeyince bi yapayım dedim test aldım çift çizgi çıktı Rabbim sizin de gönlünüze göre versin 🤲🏼🥰