PoyrazzBey Kızlar merhaba; 34+2 günlük hamileyim son 2 3 gündür aşırı aktif olan bebegim eskisi gibi hareket etmiyor yani onu hissediyorum ama çok az hareket ediyor. Sizde de aynı durum oldu mu yardımcı olur msnz biraz endişeliyim 😔
Mihriban_krdg PoyrazzBey net tekme dirsek hissetmeniz lazım günde en az 10 defa eger hareketsiz diye içinizde şüphe varsa mutlaka hastaneye gidin.. Moralinizi bozmak istemem ama anne karnında bebegini kaybetmiş biri olarak tavsiyemdir..
Cnsymn PoyrazzBey bende 37+4 deyim aynı durum vardı. Dün kontrole gittim. Nts ye girdim. Kalp atışı iyi ama bebeğin suyu az olduğu için hareketlerinde azalma varmış. Yarın tekrar kontrolum var eğer hareketlerinde bir artış olmazsa sezeryan olma ihtimalim varmış. Hareketlerinde azalma olduğu an gel dedi.
Birgunmutlaka PoyrazzBey benimde 34+2 de bebegin hareketlerini azalmıştı acile gittim sancim çıktı. Doğuma alındım. İhmal etmeyin derim.
Mihriban_krdg PoyrazzBey eger gitme şansiniz varsa bir görünün doktora içiniz rahatlar yoksa eger sıkı takıp edin inşallah saglıkla alın kucagınıza
PoyrazzBey Mihriban_krdg valla diğer bayanın yorumundan sonra vok korkmaya başladım acile gidiyorum şu an
Mihriban_krdg PoyrazzBey ilk yorumu da ben yaptım korkutmak istemedim ama bu ihmale gelmiyor bu konuda ben acısını yaşadığım için cok hassasım kımse de aynı şeyi yaşamasın dıye öneride bulundum sadece sakin olun yinede inşallah bir sıkıntı yoktur
PoyrazzBey Mihriban_krdg Busrakose Birgunmutlaka Cnsymn Hastaneye gitmedim, eşim sakinleştirdi beni. Tatlı şeyler yiyip uzandım bebek biraz daha hareketlenince endişem de azaldı 23 ünde kontrolüm var ama yarın da aynı sorun olursa gidecem Dönüşleriniz icin hepinize çok çok teşekkür ederim.😊❤🌸 Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🤲🤲
Busrakose Sakın ihmal etmeyin hareket azlığından doktora gittim 34+3te ve acil sezaryene alındım nst de çıkan sancı sıklıklarından ve suyunun azalmasından o yüzden ihmale gelmez doktora gidin mutlaka