Defne2018 Ayseer0402 23 3 oldum bugün sürekli hissetmiyorum erkek bebegim kızımda 25 den sonra hissettim bunda iki gün önce hissetsem sınra hisetmiyom dün akşam hiç hissetmedim zorla harekt ederek uyandırdım arada tekmeledi korkuyırum bi kızım var sonra düşük oldu bundada korkuyorum
Deletedmom_33 Ayseer0402 Biz 25+3′üz. Ben 18′den beri hergun hissediyorum. Nadiren bir iki gün az hareket ettiği oldu ama onun dışında hep hareketli
Nihanus Ayseer0402 ikinci gebeliğim ilkinde ilk kez 21. Haftada hissettim bunda 18 hafta gibiydi sanırım ama 21. Haftadan itibaren daha sık hissettim şuan 23 haftalık her gün bir kaç kerede olsa hissediyorum 3-4 gündür birazcık daha düzenli. İlkinden bildiğim kadarıyla 25. Hafta gibi iyice düzenleniyor
Hulsul 23+6 haftalığım gün içerisinde hareket ettikçe hissediyorum. Uykumda da hissediyorum hareketlerini uyandırıyor çünkü
Burcaak 23+1 20 den beri hissediyorum ama sonradan çok güçlendi artık çok net hissediyoruz babasına çok tepki veriyor karnıma doğru konuşunca sesi seviyoruz sanırım :) Ama gün içerisinde evde yanlızken cok fazla kıpırdamıyoruz
Ayseer0402 Bende 16 dan beri falan hisssedyrm ama bu aralar akşamları hareketli gündüzleri çok değil 23 den snra daha çok çoğalıyor diyorlar sırt ağrınız var mı ?