Gece 3’ten beri adet sancı gibi sancılarım vardı 5 gibi hafiften kahvemsi lekem geldi belden bıçak saplanır gibi ağırlar devam etti uyutmayan cinsten sonrası 8 de kırmızı olarak gelmeye başladı şuan hala devam ediyor sancılar gelip gidiyor ama düzensiz doktoru aradım evde beklememi sancılar dayanılmayacak hal aldığında gelmemi söyledi sizce ne zamana doğum olur….?