Yasminn Bgmdnz ben 14. Haftaya girdim bugün ama öncekinden daha kötüyüm bi haftadır napcam böyle bilmiyorm ne yesem cikiyo bide bu hafta geçer diye bekliyodum
Meleketinkaya 12 haftalık oldum henüz bir haftadır bulantılarım azaldı sadece sabah uyandığımda kötü oluyorum hiç bir şey yiyemeden sadece istifra 🤢 ettim 10 kilo verdim şuan hiç hamile gibi durmuyorum göbek felan yok buda beni üzüyo Allah yardımcımız olsun 😌
Yasminn Meleketinkaya hayır yazmadı ama gittiğimde bukadar çok değildi bulantım bu hafta çok arttı dr bana kan ilacını yükselt diyo kansızlıkta var hap içince daha çok midem bulanıyor dedim ozaman iğne yazalım diyo şimdi dr la msjlasiyodm tek çozum önerisi bu galiba 🙁
Tgbrl Bende aynı durumdayım Gawiscon kullanıyorum ama mide yanmasını geçiriyor sadece çıkartmaya devam ediyorum ve arada hastaneye gidip serum takviyesi alıyorum 😔
Gamzeliigelinn Ben hamileliğim boyunca yaşamadım ancak 12.haftamdayım bugun ne yesem geri çıkıyor açım suanda yanı lokma alsam çıkıyor çok zormuş 😒😒
Meleketinkaya Yasminn ben çok kötüydüm ilaç verdi bulantı için geçirmedi ama hafifletti acil şifalar dktrnuz n öneriyorsa o yolda ilerleyin çok zor sizi anlıyorum
Yasminn Meleketinkaya ilaç zaten geçirmiyomus genelde hafifletiyormuş ama malesef benim en büyük sıkıntım ilaç kullanmak ya hap içince midem daha çok bulanıyor hamilelikten önce de çok zor yutuyodum şimdi iyice fena yaptı mecbur tiksinerek içiyorum