elanurrerarslann-44 Cok mu uyumsuz duruyolar sizce hangisi daha iyi sinan kesin olcak kayinbabamin ismi diye sizce hangisi daha iyi 😔
Didemmmmm elanurrerarslann-44 Benim oğlumun İsmi Ali Uras olacak 🙏🏻🧿💙 bence Sinan Uras😉çünkü genellikle ikinci isim kullanıyor.
kizininannesi Talha Sinan daha hoş bence. Çünkü diğer isimde z ile bitip s ile başlıyor pelteklik olur söylerken bence
Aycicegim elanurrerarslann-44 benim iki ismim var ikinci ismimi kullanıyorum hep, annem öyle alıştırdı herkese.. Okulda bile ilk ismim baş harfi yazılı olurdu diğer ismim açık olurdu hatta çoğu kimse ilk adımı bile bilmezlerdi 😊