Kendisine ilk kez gittim kontrolü baya güzeldi onda sıkıntı yok yalnız ekranı çok kötüydü bebeğin hiçbir yerini anlamadım renkli bakalım dedik bebek yüzü görünmedi dönmez bu boşuna beklemeyelim dedi dolaş bir gel falan yapmadı yolladı beni telefon istedim bidahaki gelişinde veririm dedi böyle olması biraz beni uzaklastirdi bu durumu yaşayan var mı?