1hemsiree1anne Merhaba arkadaşlar ikili test yaptırmayı düşünmüyorum ama bı yandan da gerekli mi acaba diyorum siz ne düşünüyorsunuz bu konuda
QueenMommy 1hemsiree1anne Ben yaptırmadım direk detaylıya girdim ikilide bazen yanılmalar oluyo sonra psikoloji bozuluyo düşün dur detaylıda yanılma payı yok organlar herşey geliştiği için doktorumlada aynı fikirdeydik
asdfg3 1hemsiree1anne ben yaptırdım sonuç bekliyorum yaptirmasam da aklimda kalicakti doktorumun gerekli gördüğü tum testleri yaptırmayı düşünüyorum
MerveeD 1hemsiree1anne ben yaptırdım cok sukur temız cıktı bence yaptırın sonra Allah korusun keske erken öğrenseydık demeyin aklınız kalmasın
Nebyaa Bende yaptırmamak taraftariydim. Ama içimde hep düşüneceğime yaptırayım dedim yoksa hep içimde acaba olarak kalacakti. Çok şükür çok güzel çıktı bizimki iyi ki yaptirmisim. Yaptırmanız öneririm
Eylull17 1hemsiree1anne eğer herhangi bir sorunda aldırmayın dusunmuyorsaniz yaptırmayın ama yine de herhangi bir olumsuz durumda anne karnında önlem almak en iyisi bence yaptırın sonuç olarak detaylı da bile bir şey yokken var diyebiliyorlar 😊