aysegul-16 Benim ilk sezeryan oldu tek yumurta ikiz kizlarima hamileyim 29 haftaya girecez nasipse sezeryan olacagim icin kqcunci haftada alinir merak ediyorum doktorum bisey demedi ondan soruyorum
bayangulucuk35 aysegul-16 bende tek yumurta kızlarıma gebeyım 31+5 eger bi sıkıntı çıkmazsa tek yumurta ikizlerini 36nvi haftada alcagını söyledi doktorum
MelekPotter bayangulucuk35 ben de tek yumurta ikizine hamileyim. Ekstra bisey yaptiniz mi bu haftalari gorebilmek icin?
bayangulucuk35 MelekPotter ekstra bişey yapmadım ikiz olduklarını ögrendiğimden beri progestan kullanıyorum gece yatmadan 1 tane bide dıger vıtamın ilaçları bide kendimi yormamaya dıkkat ettım
aysegul-16 MelekPotter hayir yapmadim bana progestan vermedi doktorum sadece demir eksikligi kan ilaci haricinde bisey yok dikkat etmek gerekiyo allah korusun evlatlarimizi sag salim kucagimiza alalim insallah
aysegul-16 bayangulucuk35 yeni bi yorumda gordumde izmirde oturuyomussunuz ve 12 aylik oglunuz varmis
aysegul-16 bayangulucuk35 biz ayni ilerliypruz sanirim benimde 1 yas 1bucuk aylik oglum var bende bornovaya yakin bi mahhallede oturuyordum 26 yildur ordaydim qma tasindim mutlu oldum aslinda
MelekPotter bayangulucuk35 ben de cok yormamaya çalışıyorum. Ev isleri haric pek bisey yapmiyorum ama erken dogum riski beni biraz korkutuyor. Her agriyi acaba mi diye korkarak bekliyorum. Progestan da kullanmiyorum benim de sadece vitaminlerim var
MelekPotter aysegul-16 amin inşallah 🙏 ben de 24. Haftadayim. Doktor erken dogum riskin hep var dedi. Bundan sonra tetikte olcaz dedi biraz korktum. Cok korkuyorum dogum erken olirsa diye.. Ben de sadece vitamin kullanıyorum.
bayangulucuk35 aysegul-16 ben yunus emrede oturuyorum sakın huzurlu yer evlendıkten sonra geldım öncesinde ümit mahallesinde oturuyordum bekarken
aysegul-16 bayangulucuk35 ya kiz kardesim umit mahallesinde oturuyo bizim babamin amcasinin oglu falan yunus emrede oturuyo
aysegul-16 Ben erzurumluyum bornova mevlanada oturuyordum 1 yildir tasindik tekirdaga esin isinden dolayi ama yine donecem gibi gozukuyo nasipse
MelekPotter aysegul-16 ben de Erzurum da gorev yaptim 😊 su anda da tekirdag dayim. Siz nerdesiniz ben corlu dayim