tugce3401 hellonus ben şu an 18+5im. 2 hafta önce doktora gittiğimde sordum. Benim de oluyordu çünkü. Kasık, bel , kalça ağrıları normal dedi. Kasık ağrısı kesintisiz çok uzun sürerse ve gittikçe şiddeti artarsa görüşelim dedi
mucizegebelik6 hellonus ay bende 16+4 um adet agrisi gbi agri ve arada kasiklarim igne batması gbi oluyo
miquelle hellonus ben de bunun icin post acicaktim , bugun baslayan bir agrim var ama sanki dis taraftan elimi vurunca yara gibi agriyor anlamadim sanki spor yaparsin sonra agrir ya vucut oyle