Nsabcak dört gündür az kafama takılıyor azalmw olursa gel demişti ama muayene ücreti 200tl özeldeki doktorumda nasıl olcak her azalma olduğunda 200tl vermekte zorlanırım devlet hastanesi de bakar mı randevusuz bilmiyorum Acilden yönlendirme yaparsalar anca onuda yapıyolar mı bilmiyorum hiç hareket etmiyor değil ediyor çok şükür