Derya2867 Beyzamutluu 29 haftalık hamileyim ben ebeyi arayıp sordum 2inci doz tetanoz ne zaman olayım dedim bana önermiyorum bu hafta ve sonrası için dedi tek doz yeterli bazı hamileler hiç olmuyor bile dedi
Guneyinannesi1 Beyzamutluu 19da sanırım tetenoz 1 i oldum tam hatırlamıyorum 24 de covid 1 29 da tetenoz 2 33de covid 2 aşısını oldum
Asyaveannesi36 Beyzamutluu 31.haftamda oldum covid aşısıyla arası olsun diye doğumdan 4 hafta önce yapılması yeterli dedi doktorum merak etmeyin
Tugbamete Beyzamutluu bizim sağlık ocağı ileri haftalara uygun görmüyor ayrıca doktorum tek dozda yeterli olur demişti covidle çakışabilir diye ama ebem günlerini ayarladı son tetanoz dozum 28.haftamda tamamlandı bir sıkıntı çıkmadı çok şükür
Yagmur_Metinn Ben covid aşısı olduğum için 31 inci haftada oldum aile hekimim vücuduna çok yüklenmeyelim aralarında zaman farklı olsun dedi. Bir sıkıntı yaşamadım
Beyzamutluu Derya2867 aa öyle mi. Ben tetanoz 1 oldum sonra covid 1 oldum. Doktor covid 2. Yi ol sonra tetanozu tamamla dedi. Böyle yaparsam 30 dan sonraya sarkacak sağlık ocağı bana da önermiyoruz demisti ama doktor bir şey olmaz diye konuşuyor . Kararsızım acikcasi
Helpmee Beyzamutluu eğer sizin ilk gebeliğiniz ise 2 doz vurulmanız lazım ama en iyisi doktorunuz ile konuşmak
selma89 Covit ve tetenoz asisinin arasında 1ay olması lazımmış benim 21 gün ara verildi tetenoz da gecikmesin diye 30. Haftamdaym 2,doz tetenoz olcm Çarşamba günü