Cemre77 doğumdan 6 hafta önce başlıyor mutterschutz ve doğumdan sonrada 8 hafta devam ediyor. Yani 32. Haftada izine ayrılabilirsiniz bu sürede maaşınızı tam alıyorsunuz. Sonrasında işe dönmek istemezseniz yine 1,5 -2 sene falan maaşınızın yarısını alıyosunuz ister bunu ayda 600€ gibi verip hemen ödüyolar istersenizde 300€ gibi ufak bi miktarda 1,5 sene zarfındada alabiliyosunuz bu tamamen sizin belirlemenize bağlı