Patisever Dlnnn sağlık ocağında ki ebe bana ayvanın çekirdeğini su da beklet dolapta o şekilde sür demişti 🤷🏻♀️
okuyor Dlnnn emziriyor musunuz? Göğüs ucu kremi, emzirirken kalkan kullanmak, gümüş kapak bunlari okumuştum. Bir de burada tahinin üstündeki yağı sürenler varmış. İyi geldi yazmışlardı.
Meliseymen98 Dlnnn garmastan krem iyi gelio ayrı yeten madacasol de sürebilirsin lansınohun iyileştirici özelliği yok sadece nemlendirici o yuzden madacasol iyileştryor ama her emzirmeden önce yıkaman gerek
Seda6019 Dlnnn lansinoh krem sürüp üzerini kapadım iyi gelmişti benimde uçlar kıpkırmızıydı cok acıyordu
prensesim_66 Dlnnn bende bitkisel krem kullanmıştım eczaneden alıp sorun isterseniz bir de plastik göğüs ucu kullandım onunla emzirdim yoksa süt goguste sertleşiyo çıkarmak zor oluyo bebeğiniz büyükse bir de fito iyi geliyo ama bi kac saat emzirmemek gerekiyo fito sürünce