Hamilelik döneminizde yada doğum sonrası hiç saç boyattınız mı? Araştırmalarıma göre hamilelikte 12. Haftadan sonra boya yapabilirsiniz diyor fakat doğum sonrası boya da yapilabilir ama saç boyandığı zaman yada parfüm bile değiştiği zaman bebek meme grevine girer diyor sizler ne yaptınız?