marsel_ve_annesi Kızlar ben 9haftada lekelenmem vardı doktora gittim progestan ve iğne oldum bi hafta sonra iyileştim,ama renksiz akıntım başladı ve hiç bitmiiiiyor Çamaşırımı hep değiştiriyorum ama faydasız Normal mi acaba?🤦🏽♀️
Ozlem2904 marsel_ve_annesi koyu renkli yada kanli olmadigi muddetce normal endiselenmeyin :) uygulamanin günluk bilgilendirme kismindada yaziyo ama kacinci haftada karsima cikmisti hatirlamiyorum
MerveeD marsel_ve_annesi 13 haftalık hamileyim akıntım devam ediyor renksiz kokusuz doktor normal dedi