Nuranbdk Valla canım ben 3aya kadar karnımdan vurabildim çünkü şişti beze olunca yer kalmadı sonrasında doktorum koldan ve basenden vurmamı söyledi bende öyle yapıyorum bazen koldan eltim vuruyo bazende basenden nerde yer varsa artık karnımdan vuramam çok gergin oldu çünkü 35.haftamdayım şuan az kaldı bırakmaya iğneyi kurtulucam😄