Merhaba Arkadaşlar
adetim 2 gün geciktiği için kan verdim acil de beta 0.100 çıktı.
şuan 5 gün gecikti ve hâlâ adet olamadım acaba yükselme olmuşmudur geç döllenme olabilir mi 7 gün önce birliktelik olmuştu acaba o mu tutundu ilişkiden kaç gün sonra beta yükselir normalde adetim hiç bu kadar gecikmemişti 🙈 bu arada 11 ay önce düşük yapmıştım 5 haftalıkken