Arkadaslar bu aralar çok duyuyorum grip oldum ne yapmalıyım vs gibi şeyler ilk önce test vermelisiniz grip deyip geçmeyim lütfen. 8 gün önce duş alıp dışarı kısa kollullarla çıktım herkes üşüteceksin dedi ve akşama burun akıntısı hapşırdık ve şiddetli baş ağrım başladı bende düşündüm dedikleri oldu diye sabah kalktım kafamı kaldırcak halim yok eşime dedim hemen hastaneye götür beni direk test verdim içim rahat etsin diye negatif çıkacağına okadar emindimki üşüttüm diye düşünüyordum ve arayıp pozitifsin dediler şok oldum. 3 gün sadece biraz zorladı baş ağrıları onun dışında hiç birleşim yok yani test vermesem şuan iyleştim diye dışarıda geziyor olucaktım nolur ihmal etmeyin kendinizi bebeğinizi ve dışarıdaki insanları düşünün🙏