Bana da doktorum vifolic yazmıştı,bende elimde inofolic combi var demiştim o da tabi kullan sıkıntı olmaz dedi tabiki içerikleri çoğunun aynı gibi ama sıkıntı olacağını düşünmüyorum zaten folik asitle illa gebe kalacağız diye bir şey yok sadece değerlerimizi düzenleyip kolaylaştırıyor❤️