Kaderkk Kızlar 33+5 haftam gece kasık ağrısıyla uyanıp lavoboya gittim silinirken beyaz hafif yesilimtrak silikon gibi uzun bişey geldi benden enfeksiyonum filan da yok tahlillerimi yeni yaptım . Bu şekilde nişan olabilirmi?
Tugba61 Kaderkk bende 33+4 herhangi bir agrı şikayetim yok ama 3 gün önce oldu bende de bahsettiğiniz şekilde ama şeffaf yapışkan bendeki daha doktora gitmedim açıkçası 4 gün sonra kontrol o zaman danışıcam
Esrtrgy Aynı durumu 1 aydır yaşıyorum bende 31+4 günlüğüm endeksiyon maalesef doktorum fitil yazdı geçmiyor doktoruna mutlaka danış aynı durum agrıyla kalkıyorum aynı yeşilimsi birşey gelip duruyor
Mihram06 Enfeksiyon canım mutlaka doktora git enfeksiyon erken doğum sebebi olabiliyor nişan kan şeklinde gelio kırmızı nokta gibi