Gozde939e99e %100 emin degilim benimde ilk gebeligim ama burdaki yazilanlara ve fotolarada bakarsak hic sari sekilde gormedim. Bendede sariydi dr enfeksiyon dedi 🤷♀️ birde herkeste nisan gelmeyebiliyomus. Ne su ne nisan ile dogum yapan hanimlar var 💁♀️ bence beklenti icinde olup streslenmeyin. Bi bayan vardi burda nişanim geldi diyodu bi ayi gecti nerdeyse doguramiyorum diye post aciuo 😂😂 biraz bebeklerimizin keyfine bagli 😂