DeryaAydnToptas artık bu haftalarda normalmiş ben 37.haftamdayım bende de oluyor ama sürekli değil doktoruma sordum kasılmalar oluyor dedi nstde çıktı ama önemli olmadığını söyledi vücut kendini hazırlıyor dedi fakat bizim sorunumuz normal Doğum yapamam hem bebeğim ters Doğum pozisyonunda değil hemde ikinci doğumum endişe etme bana bile önemli değil dedi doktorum günlük yaşantını etkiliyor mu sürekli ağrın var mı bunları takip et ara ara oluyorsa bi Önemi yokmuş