Onurbunur Kızlar gece yatarken boğazımın sol tarafı kuruyor gibi gıcık gibi bir şey oluyor normal burnumdan nefes alıyorum ama tıkanıyor gibi oluyorum boğazımdan öksürük geliyor kuru kuru su içiyorum geçmiyor yastığı yükselttim döndüğüm yöne falan herşeye dikkat ediyorum aynı uyku haram oldu resmen neden oluyor sizce
Nurcanatila6 Onurbunur bir haftadır bende öyleyim 🤦 üstüne bir de geniz akıntısı ekleniyor eh artık sen düşün ne uyku uyuyabiliyorum ne bir şey
Dlkkoge Onurbunur buhar makinası işe yarıyor deneyin isterseniz benimde sürekli ağzım burnum kuru uyanıyorum su içip duruyorum buhar makinesinin nemlendirmesi işe yarıyor
Defneadamoms Onurbunur geçmiş olsun öncelikle benimde böyle sıkkntılarım vardı trst yaptırdım negatif çıktı . En sonunda araştırmalarımla şöyle bir çözüm buldum . Pekmez karabiber birazcık üzerine sıcak su 3-4 saate bir bunu içtim . Boğazıma ütü ile sürekli ısıtıp ısıtıp yemeni sardım . Yastığımı yükselttim iki günde biraz daha toparladım .Gün içerisinde yok sadece gece öksürük kaldı O da 4-5 saatte bu karışımdan içene kadar ondan sonra 10-15 dk da geçiyor .
Onurbunur Nurcanatila6 ay öyle deme gerçekten uyku uyumadım geceden beri gündüz bir şey yok yatağa girdiğim zaman başlıyor ya neden oluyor acaba ki
Nurcanatila6 Onurbunur hava değişiminden normal ya benim de gündüz bir şey yok gece başlıyor 39 haftalık oldum bir de hamilelikte yapabiliyor
Puki 1 haftadır bende griple uğraşıyorum ne tat ne koku hiçbir şey yok. Üstüne burun tikanik boğazımda tıkanıyor ihlamir nane limon, limon, mandalina falan yiyorum içiyorum ama bana mısın demiyo tatda yok zaten
Dlkkoge Puki tat koku gittiyse pozitif olabilirsiniz bende şuan pozitifim normal bir şekilde atlatıyorum koku falan bendede gitti
YoncaD Puki tatli tuzlu eksi tadidami alamiyorsun hic ? Bende 1 haftadir grip gibiyimde koku yok ama yinede tuzlu sekerli tadi alabiliyorum ama corona olduğunu düşünmüyorum ya grip salgini var çünkü .. Allah sifa versin bian once sende toparlanirsin insallah.
Puki Onurbunur valla bilmiyorum eşim geçirdi hani sordu grip beliritisinden başka Bi belirti yok emin de değilim daha da geçmedi
Eminemuhammed Onurbunur birde Onurbunur birde bricanly öksürük şurubu kullanıyorum doktor verdi hamileyim dedim bunu verdi
Defneadamoms Onurbunur ibni sina çayını denemenizi öneririm . 1 yk bal ,1 yk sirke ,yarım limon suyu 1 çay kaşığı tarçın üzerine ılık su bu da iyi geliyor.
Eminemuhammed Onurbunur ben şuan gribim öksürükte var ciğerlerim acıyor öksürmekten yengem bana 2 kaşık sirke 1 kaşık bal ılık suyla karıştır iç dedi faydası oluyor