prensesim_66 cigdem4154 bende öyleyim ilk gebeligimde 6 aylıkken karnım böyleydi şimdiden karnım kocaman gazdan
aysnrsvs cigdem4154 normal gaz bombası gibi hissediyordum 14 haftalık oldum hala tamamen geçmiş değil
cigdem4154 prensesim_66 bi sorun yoktur ama dimi ya ben daha hiç gitmedm hastaneye cumartesi gidicem nasipse o yüzden bi sorun var mı diye korkuyorum
prensesim_66 cigdem4154 yoktur inşallah canım bende de çok fazla şişkinlik var gittim kese vardı sadece inşallah ilerleyen haftalarda kalp atışını da duyarim
cigdem4154 minik4550 ay evet özellikle de kasık ağrılarım gce çoğalıyor uyutmuyo hangi yöne yatacağımı karar veremiyorum sizin ne kadarlık
Zehra9616 cigdem4154 aynen tutmann cok zararli yediklerine biraz dikkat et ne yediginde oluyosa onu azalt
minik4550 cigdem4154 ben gittim ama devlet malesef hic birsekildebbilgi vermiyor özele gidicem kendi doktoruma bu sefer daha sağlıklı bilgi alabilmek için
Mihram06 cigdem4154 korkma vücudun kendini hazirliyo bendede oldu rahmin genişlediği için baskı oluo bebek büyüdükçe gecio benim 9 haftalıkken geçti kişiden kişiye değişir