sumelegi Burcu hanımı bana öneren 2 arkadaşım oldu, Bilgisi olan var mı? Hiç gitmedim ne önerirsiniz? Ya da başka bir doktor önerir misiniz?
giresun sumelegi ben kendisini önermiyorum.. yüzyılda seher hanım ve safak bey iyiymiş medarda Müge Medical mine hanim
sumelegi sessiz_oyuncu bugun gittm bizzat şahit oldum. Çok tecrübeli olduğu belli. Gayet tatlı sıcak güler yüzlü.
sumelegi giresun ben bugun gittim inanılmaz tatlı bir bayan. Herşeyi açıklayıcı anlatıyor gayet Güler yüzlü ve ilgili.
halimecote Benim iki arkadaşım Burcu hanıma gitti memnunlardı ama ben yüzyılda Seher hanıma gidiyorum çok tatlı güler yüzlü tavsiye ederim