Hlmkrsln yakıda da ilaç var sonuçta, bence yakıdan ziyade bi doktora görünün. Genelde magnezyum eksikliği kaynaklı oluyo diye biliyorum bu tip ağrıları. Benim de vardı magnezyum başladı hemen. Belimde düzleşme var onun ağrısı haricinde bi ağrım kalmadı artık şükür 😊