Kızlar dün 12 den sonra karnım bir ağrıyor bir ağrımıyor böyle adet olmadan önce bacaklara bir hissiyat gelir ya böyle birşey hissediyorum 39+6 lığız ve geceden beri de peçeteye pembemsi bazen akıntı geldi nişan değil ama nişanım çatı muayenesinden sonra yani bundan 12 gün önce gelmişti bugün sabah yine bir kere pembemsi lekelenme oldu ama sancım falan yok bebek hareket ediyor hemen hastaneye gitmeli miyim bekleyip hareketlerimi yapmaya devam mı edeyim