derinseda deletedmom380 merhaba forumda yeni sayılırım ondan geç oldu cvbım :) ben vuruldum hem kürtaj hem metotraks iğne :(
PnRTurK53 3 yıl önce ilk gebeliğim dış gebelik olduğu için sonlandırıldı iğneyle iğnede sorun yok esasında da iğne vurulurken devlet hastanesinde yatış yapılıp gözlem altında olman bir sonraki gebeliğin için önemli mesela bana sivri zekalı dr’um vurunup eve yolladı sonra bütün halsizlikle okmeydanına sevkedildim oradaki hekim dr a dava açsanız yeri dedi uğraşmadım ama 3 sene sonunda yeni hamile kaldım tedavilerle hiç bir sıkıntım olmadığı halde canım kemoterapi iğnesi olduğunu normalde unutma ve eğitim ve araştırma hastanesinde vurdur eğer özelde bu karara vardılarsa uzun oldu ama kusura bakma