KbraAltinnceolu benim bir arkadaşım yaşadı canım doktor aynılarını söylemişti bi sıkıntı olmadı şükür doğdu ve şimdi gayet sağlıklı darısı başımıza inşallah benim doktorumda yüzüne yakın hareketlerini kontrol et Dedi zaten 2 haftada bir gidiyoruz bişey olmaz inşallah 25+5 im bende