Ay_buke0001 Arkadaslar herkes ağda yapmıyor ben sahsen permatik kullaniyorum ansızın suyum gelse veya dogum sancım hangi ara temizlenebilirim sizce vaktim olur mu sizde olmus muydu ve yapabilir miyim o halde çok kafaya takıyorum ya
Tugbaa2937 Ay_buke0001 hiccc merak etme baya bı zamanın oluyor. Keşke öyle suyun geldiginde pıt diye gelse bebekler ama nerdeee ☺️
nevarneyokk Ay_buke0001 Zaman önemli değil sancı öyle birden zirveden girmiyor ufak ufak başlıyor , suyunuz gelse bile onu yapacak vaktiniz var. Yani kanama dışında her halükarda vaktiniz var ama nasıl görüpte yapacaksınız ben 8 aylığım artık aynayla bile zor görüyorum 😀
Ozlem2904 nevarneyokk gillete swirl diye banyo jileti var bende 32 haftaligim alt tarafi komple gormuyorum 😅 ama o cok guzel temizliyo dokunarak anliyorum
Ozlem2904 nevarneyokk 😂😂😂😂 o yuzden gillete swirl 😂😂😂 5bicakli oldugu icin tek seferde halloluyo ileri geri yapmiyosun bidaha daha hic kesmedim kendimi 😂
pinartonguc Bende dun sabah yaptim biraz ayna yardimiyla biraz el yordamiyla yaptim. Sesunun el agdasini ve agda bantini kullandim. 37haftadayim 2 hafta kala yapmis olmus.
270902 Ay_buke0001 ay benimde en çok korktuğum şey bu 8. Aydayjm ayna karşısında zar zor görüyorum ağda ve eldivenle alıyorum bende zaten öyle alınca 4 hafta fln çıkmıyor bide doğum yaklaşırken alırım