pamukkizimm 37 haftalık hamileyim öksürük şikayetiyle hastaneye gittim kovid negatifim kanımda birazcık enfeksiyon çıkmış doktor klamoks 1000 mg antibiyotik verdi kendi doktoruma sorma fırsatım olmadı henüz aranızda kullanan var mı
Pinarlina pamukkizimm kuzum klamoks ağır bır antıbıyotık doktoruna danısmadan kullanma son haftalarındasın hamılelıkde daha hafıf olanlar verılıyor augmentin vs benzeri türevler ulaşma ımkanın varsa devlet hastanesi bıle olsa ara gıt ama sor da kullan belkı başka bı tur verıcek