Öncelikle Allahım bütün hamile olmak isteyen ve kucağına almak için sabırsızlıkla Şafak sayan annelerimizin yardımcısı olsun . 🤲🏻
Hikayem biraz uzun olabilir :)
Hamileliğimi öğrendiğim de 8,5 haftalık gebeydim ve normal kontrole gidip çatalda alttan ultrasonla öğrendim direk kalp atışlarını dinledim çok fena bir duyguydu 😻 şok oldum hiç beklemediğim bir gebelikti . Öncesinden kis görülmüştü vs vs
Gelelim hamilelik dönemime 6. Ayıma kadar motor üstünde İstanbul kazan ben kepçe gezdim bıraksalardı doğumda motorla gidebilirdim 😀 Maşallah herşeyimiz çok iyiyiizdi testler ölçümler vs vs herşey doktorum ama sen hamile kalmak için yaratılmışsın diyordu devamlı sevgili ( Emrah Kızıldağ ) 🥰 hamileliğimde hiç bir sorun yaşamadım ne kusma ne halsızlık allahım herkese benim gibi gebelik nasip etsin 🤲🏻
35.haftamda biraz uyku sorunlarım ve mide yanmalarım oldu bir şekilde o günleri atlattım 🥺
Gelelim doğumuma hamileliğim boyunca hep yürüdüm ev işi yaptım hep hareket halindeydım ve çok faydasını gördüm . Doktorum ilişkiyi yasaklamıştı bizde 4 haftadır yapmıyorduk hem canımız istemiyordu herneyse bu sabah şeytan dürttü bizi :)) birlikte olduk sonrasında WC gittim ishal olmuşum suratımda bir çirkinleşmişdi eşime söyledim ben bugün yada yarın doğururum dedim :)) neyse BİM’e gittik alışveriş yapmaya belimde ufak sızı ama çok fazla değil eve geldik devam etti sonra saçlarımı düzelttirdim eşimle gezmeye gidecektik WC gittim kan geldiğini gördüm doktorumu aradım direk hastaneye gel dedi geldik kontrol yapıldı 5 cm açıklık ile yatışım yapıldı ama ben gram sancı acı sızı hissetmiyorum sadece belde hafif yanma hissi var sonra aradan 2 saat geçti 7 cm olmuş ama gene kendi sancım yok 🤪 ebem suni taktı 3 saat gene sancım yok herşey çok güzel gidiyor ebe şaşkın ne yapsa sancı olmuyor açılma devam ediyor uzanırken bi anda içimde sanki balon patlar gibi bişi oldu :)) işte o an başladı sancılar ilk tatlı tatlıydı sonra acı vermeye başladı hemen doğuma alındım 3 ıkınmada oğlum Yamaçıma kavuştum 🥺 gerçekden içinizden çıkana kadarmış o ağrı sızı ki ben bu kadar kolay doğurmama rağmen son anda kafası çıkacakken dayanamıyorum diye bağırdım :) Gerçekden doğum çok zor ve sabır işi yürümemin ve pozitif olmamın çok faydasını gördüm doğum esnasında çok uykum geldi 😬 sancı gelince gözlerim açılıyordu sadece :) allahım herkese kolay doğum nasip etsin :)