Kirmizivosvos Mucizemm0101 benimki belli değil herkes sezaryen olmamı istiyor ama ben normal istiyorum dua et bana 🙏🙏🙏
Mucizemm0101 Kirmizivosvos ilk defa sezeryan isteyen çevre duydum benim etrafımdakilerin hepsi hamile kaldığım günden beri normal ol diyor. Doğuracak olan bizleriz kime neyse. Ama eğerki seni ve bebeğini tehlikeye sokacak bir durum olursa zaten sezeryanı önerir doktorun
CerKo Yarın çatı muayenem var inşallah yatış yapalım cümlesini duyarım diyorum 😏 hakkımızda hayırlısı olsun sağlıkla güzel bir doğum anısı olsun hepimiz için inşallah 🙏 son 6 💙
rabiagucer03 bbbusra_tasss 9 kasımda kucağıma aldım çok şükür teyzesi darısı başınıza inşALLAH 37+1 dik 🥰 duramadı oğlum sezaryen olmama rağmen erken geldi 😂