Merhaba arkadaşlar bugun aksam saat 9 dan beri sırtımın ortasi ve ozellikle belimde cok fazla ağrı var . normal dogum bekliyoruz. doktor salı gunune kadar bekleyetebiliriz en fazla dedi . Yattim uyumaya calistm yarim yamalak uyudum ama cok fazla ağrım var. Ilk hamileliğim bunlar doğum belirtisi mi hastaneye ne zaman gitmem gerekir?