BeyzaOzmn ilk çocuğumu 9 yıl önce sez kucağıma aldım. 41.haftaya girmiştik ne açılma ne sancı nede bebek kanala girmemişti. O kadar çok normal istiyordumki sez karar verilince oturup ağladım. Doktoruma çok güvendiğim için spinal sez kabul ettim , harika bir doğum geçirdim. 20 dak hersey oldu bitti. 3-4 saate uyuşukluk geçti hemen kalktım yürüdüm, sütüm hemen geldi. Baş bel ağrısı hiç yaşamadım. 2.gün hastanede duş alıp taburcu oldum. Normalde herkes duş almıyo ben biraz takıntılım🙈 evde hergün duş alaniliyorsunuz, 3.gün su geçirmez bandı çıkarıyorsunuz evde, küçücük bir kesi. İnsan bebek burdan nasıl çıktım diyor. Korkmayın Allahın izniyle çok güzel geçsin inşallah. Şuan 33+5im 2.doğumumu da spinal sez yapacağım kısmetse. Hayırlı doğumlar🌸