Sudee9 Kızlar yeni doğum yaptım acil ameliyata alındım aşırı ağrım var belim ve boynum da çok ağrıyor neler yapabilirim çabuk toparlanma için önerebilecekleriniz??
Selver07 Sudee9 gözünüz Aydın 🌸ilk 2 gün felan normal çünkü ameliyat sonuçta sadece bunun tek yolu bol bol ağrısa dahi yürümek dinlenin ama yürümeyi ihmal etmeyin 2 güne toplarsınız Ağırlar da narkozdan olabilir sade kahve tüketin 🤲🏻
DerinMavii Sudee9 benimde 7 gün oldu canım bana 3 nescafe 1 turk kahvesi önerdiler o kadar içemedim ama sade şekilde tükettim ilaçlarını da kullan kola da ise yaradı bol bol yürümeye bak hareket etmeye çalış düzeliyor
DerinMavii Sudee9 benim 2.gun başladı kuzu 6.gun geçti 4 gün çektim kafamı kaldırınca zink diye bas ağrıyordu ağlayıp duruyordum:D parol içtim onun faydasını gördüm sukurr