Adalat kullanmayı bırakalı açıklığım 3 olmuş, bebek doğum kanalına yerleşmiş doktor neredeyse kafasına elledim dedi 🙈 eve gitmek için kağıt imzaladım hemşirenin tavsiyesiyle, sıcak duş, masaj ve pilates topunda hareket ederek ilerlemeyi evde beklicem sancılar sıklaşınca gelicem hastaneye 😇 Doktor şu durumda yarın tekrar gelip doğurursun diyor her şey yolundaymış dua edin banaa 🙏🙏