Silaaa06 Kizlar 22 kasımda sezeryan olacagim Kimisi yay olacak kimisi akrep olucak diyor internettede iki turlu geciyor benim Cocumm hangi burc olucakk😅😅
Deletedmom27272 Silaaa06 bence yay çünkü akrepte 22 bitiş yazıyor yay da 22 başlangıç olduğuna göre yay bence akrep olmasından çok korkuyorum 😀 ama ben daha 35 haftalığım siz kaçıncı haftada doğuracaksınız
Silaaa06 Deletedmom27272 valla anlayamadim inan ikisindende özellik alicak ozman😅😅 ben suan 37+4 canim😅 senin kesin yay olur😅
Belacivciv Silaaa06 Hem hollandaca hem ingilizce kaynaklardan baktım sizin için 😂 Hepsi 21 de akrep bitiyor 22 de yay başlıyor yazıyor😂
Deletedmom27272 Silaaa06 hayırlısıyla doğurun inşallahh sağlıkla kucağınıza alın yay olacak sizinki de bence 😀 benimkide yay olsun amin 😀😀
izmirlitazeanne https://www.google.com.tr/amp/s/m.sabah.com.tr/roza/astroloji/hangi-ay-hangi-burc-burclarin-tarihleri-nedir/amp
Deletedmom27272 Asff112 bugüne kadar 4 akrep tanıdım abartmıyorum hepsi sinsi ve kıskançtı o yüzden akreplere karşı bir önyargı oluştu bende😀
toocin Benim kardeşim 22 kasım doğumlu. Yıllardır bu sorunun cevabını arıyoruz😂 bence siz Sezeryan gününüzü bir gün öne veya arkaya kaydırın 😅
Mihricannnnn Pcan benimde kızım 26 kasımlı 7 yasında bende kızımı akrep biliyordum 😅demmeki değilmiş o zaman biz ailenin 4 Ferdi yay burcuyuz ama şimdiki oğlum kessin akrep olucak çünkü Doğumu 19 Kasım
Mucizemm0101 Silaaa06 akrep bu kadar kötü mü ya benim 20 kasım doğum 23üne aldırasım geldi şu yorumlardan sonra 😄😄
Mihricannnnn Pcan valla benimde bir ektim var oda akrep ama gerçekten akrep zehrini bir soktu mu daha iflahın olmaz ama oğlumda akrep olucak ne yazık ki👩🏼💻