Zeyneptzgn canim bende 37+2yim. 2 haftadir bendede ayak sismesi basladi. Boyle damarlarimin ici yaniyor sanki bileklerim alev aliyor. Evdeyken hep ayaklarimi 2 yastik ustune koyuyorum ama bir yere gitmeyim oturmaya misafrlige. Kapida babet spor ayakkabi giymek cok zor oldu bende 2 hafta once bir numara buyuk terlik aldim kendime evden cikarken terlik buyuk oluyor carsiya pazara gideyim gezeyim terliklerin ici doluyor hatta eve gelip terlikleri cikardigmda ayagimin ustunde terligin izinin kaldigini goruyorum 😅. Su 2 gundur sanki ellerimde sisiyor yuzugumun ustunde bir bombe olustu normalde dumduz dururdu. Doktor son zamanlarda cogu gebelikte gorulur dedi kimisinin 20.haftalarindan snra baslar. Yinede sansliyiz doguma az kala bunlari yasiyoruz