nazliaynaci Anneler merhaba 20.haftama girmek üzereyim hala prilam bulantı hapına bağlı kaldım sizler kaçıncı haftanıza kadar kullandınız bebeğe zararı var mıdır daha fazla kullanmaya devam edersem onu da merak ediyorum
H_myra1 nazliaynaci 35+6 haftalıgım hala kullanıyorum doguma kadarsa devam 3.gebeligim ve 9 ay bulantılı geçti ikiside buda öyle olacak içmedim gün zehir oluyor bana herşey
GoncaClk nazliaynaci 24. Haftamdayim hala kullanıyorum ama yatmadan 1 defa alıyorum sadece iki defa içmeyim dedim gün boyu kustum serumluk oldum öyle olmaktansa hap içmek mantıklı geliyor ama yakında tekrar deniycem bırakmayı
Senayyalcin nazliaynaci bitkisel bir mide bulantısı ilacı zararı olsa doktor yazmaz zaten ben 40 hafta kullandım sorun olmuyor
glsm_kr8383 nazliaynaci 28 haftalığım canım. 22. Haftaya kadar kullandım bende artık öyle bi alışmışım ki mide bulantımın aslında geçtiğini bile fark etmemişim. Gebeliğimin ilk başından beri kullanıyodum yani baktım artıık bulanmıyor kendim bıraktım bebeğe de hiç bir zararı yok canım. Bazılarının son haftalar yine midesi bulanıyormuş bende de olursa yine başlarım belki
nazliaynaci H_myra1 benimde öyle ertesi günü sabah hemen başlıyor bulantılar hapı kesmeye korkar oldum
Hhilall37 nazliaynaci ben 25+3 oldum doktoruma sormuştum 7 kutu kullandım zararı olur mu hala kullanıyorum diye. Kullandığın kutu miktarı ile ilgili değil zararsız hamileler için üretilen bir ilaç demişti.