Cimen1409 İyi geceler kızlar genelikle ikinci doğumda dikiş atılmıyor diyorlar ama cevremde bazı arkadaşlar dikiş iste rahim genişlemesin falan diyorlar var mı bi bilginiz 🤔🤔
Zehrasya Cimen1409 ikinci dogumumfsda dikiş atıldı çok zorlandim 1 2 cikis fazla attı doktor dedi eskisi gibi olsun dedi
H_myra1 Cimen1409 sizin ben dikiş istiyorum yada istemiyorum demenizle olmuyor bildigim kadarıyla ilk dogumda doktorum kesi attı ikinci dogumda kesi atmadı yetişemedi ama dikişim oldu yırtılma oldugu için bu o an doktorunuzun ve dogum sürecinizin nasıl ilerliyecegine baglı
Ecrin_Su47 Cimen1409 merhaba bnim 1.2.3. doğumlarda dikiş atıldı 3. Doğumumda da doktor kesik atarken hissettim 1 ve 2 doğumum arada 6 yıl vardı 2. Ve 3. de 9 yaş var yani uzun süre sonra olan doğum ondan mı bilmiyorum ama 3 doğumumda dikiş atıldı
Gonul_enes Cimen1409 2normal dogum yaptim 2sindede atildi.. yirtiliuor yada bebek rahat ciksin diye kesiloyor, ikisindde kesildim ben .. iyikide oulr olmus hic icim dap dar ve idrar kesemdede sikintim yok
Cimen1409 Zehrasya anladım teşekürler cvp verdiğiniz için ilk doğumda dikişlerden çok çektim korkuyorum açıkçası 🤭🤭
Cimen1409 H_myra1 bende öyle biliyordum ama arkadaşların öyle diyince acaba var mı yaptıran merak ettım cvp verdiğiniz için teşekürler
Tugbaa2937 Cimen1409 kim demiş atmiyirlar. Ya ben çok rahat açılan bı insanim 11 cümle doğuma giriyorum 1.cide de 2.ci de dikis attılar. Hatta ikincide daha fazla attılar. Üstüne bide dikişin açıldı. İnsaAllah bunda atmazlar
Cimen1409 Tugbaa2937 bizim merdivenleri sılén abla geçen gün doğum yaptı o söyledi dikiş atmadılar bide bi kaç arkadaşım demişti inşallah atmazlar
Zehra9616 Cimen1409 hic belli olmaz o benim etim iyilestikten sonra cok gerilir mesela keisn olcak yine dikisim eminim
Gonul_enes Cimen1409 benim olmadi dikis acim sadece 3 4 gun ozellikle ilk gun çis yaparken cok acimisti, sonra ilk 10 gun ustune biraz oturamiyosun yani ben oturamadim ama yinede normal dogumu tercih ederim sezeryandansa..ki sexeryan da oldum😀